Rykten hit å rykten dit.

Ja hej!
 
Ligger i sängen å tittar tv, känner mig lite ensam.. Sebbes pappa kom å hämtade hem honom vid 11 tiden, han va inte glad kan ja säga, men det kan ja förstå efter det som hände i helg. Blev lite kaos kan man säga, men det är ingenting som jag vill ta upp här. Vi löste det iallafall, å de rykten som kanske går i Gällivare om det är inte sant nånstans, det kan ja berätta nu med en gång.
 
Har tänkt på en grej, alla säger att det går så jävla mycke rykten i Gällivare, men jag tror fan det är likadant överallt så det spelar ingen roll om man flyttar eller inte, man blir ändå inte av med allt skitsnack å alla rykten som folk går runt å sprider.., det är min åsikt iallafall.
 
nu har ja inte tid med det här, måste sova för att kunna komma upp vid halv 7 imorn,
Sov så gott!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Visst är det så, folk som har för lite till eget liv att de måste roa sig att sprida rykten om andra finns överallt!

Svar: ohja, men man får sluta å bry sig så mycket om det helt enkelt :)
Angelika

2012-10-15 @ 08:13:38
URL: http://idalovdahl.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0