Lat söndag!

Kom just hem efter att ha hämtat lillebror som aldrig kan passa tiden när han ska hem å alltid missar bussen.. Nå har han en snäll storesyster som kommer å hämtar :) Nåja så länge jag har bensin å epan går som den ska så är det inga problem, men jag börjar blir lite less, inte på att köra åde men på att hastigheten måste vara högst 30km/h.. :( Vill ha vanligt bilkörkort nu, fan att jag fyller år så sent på året, medans alla andra fyller 18år före mig å har kul å kan gå på krogen å får sitt körkort m.m, så kommer jag istället sitta hemma eller köra runt min epa som går 30, wiho! Haha, jaja man ska inte klaga det hade kunnat vara värre, jag hade ju kunnat fylla år i december istället för september! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0