Jaja, hur som helst..

Kom hem från stan för bara ett litet tag sen, har varit med Jossan en sväng på lindex och vi va in en sväng på dollar store också :) Så just nu ligger jag i soffan å bara tar det lugnt, känner inte för att göra något speciellt idag, jag var så stressad igår med allt skolarbete + att jag skulle byta till vinterdäcken också.. Det gick ju sådär, det första däcket fick jag på hur lätt som helst, inga problem alls, men sedan när jag skulle försöka få bort muttrarna från det andra däcken så var det heelt omöjligt.. Satt stenhårt, höll säkert på i en halvtimma utan att ens en enda mutter rubbade på sig så jag gav upp. Det var bara att vänta på att pappa kom hem, kände mig lite dum när ja var tvungen å säga att jag inte fick bort muttrarna.. ;)
Men nu sitter iallafall vinterdäcken på och jag kan köra utan att halka ut i skogen nånstans.
 
Imorgon blir det byte av laddningsrelä, vi får se hur det går, måste få det gjort. Batteriet mitt blir urladdat så fort och jag misstänker att det är relät som måste bytas ut, får se om det är det som är felet :) Hoppas!
Min fina pärla, lite skitig men inte gör det mig nåt ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0