2012-10-09

Sitter hemma hos hjärtat å tar det luuugnt.. medans lilla sebastian pluggar kemi och läser högt för sig själv :) haha, blir lite fel när han läser och hakar upp sig på ett ord hela tiden, hihi ;)
Kanske också borde ta å plugga lite? Ska ju redovisa på svenskan nästa vecka, ska stå framför hela klassen i 10min, hoja! Det är sånt som jag verkligen hatar och man känner sig verkligen tvingad att göra det eftersom man vet att det gäller betygen..
Bara jag får godkänt och kommer vidare till 3an så är jag nöjd, man behöver inte vara värsta snillet, jag tycker ändå att jag anstränger mig ganska mycket ändå, hoppas att det räcker.

Nu ska jag ta å titta Ung och Bortskämd, och hjälpa sebbe med sin kemi :)
 
Mongot i Kalix :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0