trött.nu

Hatar att vara trött hela dagarna, också kan jag ändå inte somna om jag skulle försöka sova :/ Var tvungen att gå hem dom sista timmarna från fordons idag för att jag var så trött och fick huvudvärk osv.. ingen idé att försöka sitta i skolan då, skulle ändå ha slutat med att jag somna. Gick iallafall på traktorkursen som bara var en timma , fyfan vad jag vill ha epa nu! Särskilt nu när det är så kallt ute och på morgonen när man måse stå å vänta på bussen, också när den väl har kommit efter att ha varit 5 minuter sen så märker man att hela bussen är propp full. Kul..! Näe nå ska det blir skönt att få en epa snart.


Imorgon får jag mina pengar och då blir det att fa ut till stan å köpa julklappar, tvingar med mig Jossan hihi ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0