Sommartider, känner det är nånting på gång...

Tjeeena :D

Nu är änligen FREDAG och som jag har längtat hela veckan det är sjuukt att vi snart slutar 9:an, har sommarlov och börjar gymnasiet :o Jag var ju nyss en liten tjej som gick i sexan på malmsta ju :) Åren går bara fortare och fortare och det är väll både bra och dåligt på sitt sätt, eller? Äh skit samma! ;) Det börjar kännas att sommaren är på G och det har börjat bli mycke mycke varmare ute, idag har man ju nästan kunnat vara ute utan att frysa, haha :D Nej men har gått bara med tröja ute idag och det var faktiskt jävligt skönt! Hoppas på ett bra väder imorgon också så blir min helg perfekt :)
Juste! Om ca 1 månad så flyttar jag tillbaka till granbacka igen och det är faktiskt samma hus (lägenhet) som förra gången bara att vi har nummer 16B istället för 16A, alltså vi har dörren brevid våran gamla lägenhet! Så det kommer nog bli hur bra som helst fast det hade ju inte skadat att bo kvar i huset som vi bor nu i, trivs bra där också.. synd att huset ska rivas :/

Nåja man kan ju inte alltid få som man vill :)
Nu ska jag nog gå dit ner och tjocka mig med chipsen pappa hade köpt,
HA DET BÄST!

Slänger in nån bild från idag:





Slängde in en bild på sötisen också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0