Can't sleep tonight!

Heej!

Jag vet, jag sitter uppe mitt i natten och skriver.. men JAG KAN INTE SOVA! :( Det ska alltid vara så här på söndagar och nu förstår jag varför jag är så trött i skolan. Varför skulle jag sova såå länge idag?!??! :( Vaknade klockan halv 2 idag och har bara legat inne på mitt rum framför datorn. Har inte idas gå utanför dörren ens :s
Kuuul.. vad ska man göra nudå? Om jag sätter på en film kommer jag bara vilja titta klart den innan jag somnar så det är ingen idé x) Och på datorn kan jag sitta hela natten om jag så vill.. Hoja varför ska allting va så besvärligt!

Nej nu ska jag släcka datorn, lägga mig ner i sängen och vänta tills jag somnar.
Har inget annat VAL!
God Jävla NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0