30 dagar kvar..

Ligger i min säng och känner mig helt slut, det enda jag vill just nu är att sova! :( Men jag måste gå och ta bort sminket, borsta tänder, hämta min telefon som jag glömde där nere, och byta om.. hoja vad allt ska vara jobbigt och lidande ibland :/

Imorn så får man sova lite längre börjar först efter 9 med slöjd, vi har bara två lektioner på hela dagen och det ska bli så jävla skönt att bara gå till klockan 12! Egentligen skulle vi på nån dans sak också med olika skolor men jag tror jag hoppar det, ska ändå på Nordan imorgon kväll på nån bal dans grejs.. haha är inte helt 100 på vad det egentligen var för något men får väll som vanligt fråga Jossan imorgon ^^

30 dagar kvar, sen kommer det jag har längtat efter så länge.. Sommarlov! ♥

Sovgott..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0