Wiiihoo... fast ne.

Tjenare bloggen, en tag sen jag skrev men.. äh skit samma ;)

Funderar här över vad jag ska göra idag det känns inte som att jag har lust med att gå ut så jag tror jag skiter i det, men vad ska jag då göra? :/ Hoja, känner verkligen inte för att fara till Gällivare idag och sitta och hänga där det kommer jag ju ändå göra hela helgen nu när det är marknad så OCH jag har gjort det hela veckan nu. Man funderar ju över vad allt annat folk gör om dagarna, jag menar vi bor ju i Gällivare, världens kanske mest tråkigaste håla.. Finns inte mycket man jag göra här lixom.

Också vill ha sommar, jag är trött på snön å kylan :( Ungefär tre månader kvar till sommarlovet.. fyfan va lång tid allting ska ta!


Kommentarer
Postat av: jossan

Typpp fel åå uppdatera bloggen, "wihoo fast ne" börjar bli hyffsat irriterande att läsa varjegång man ska kolla om du uppdaterat ;)

2011-03-28 @ 20:45:01
URL: http://jjoosefinalatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0