White Party och ute med skotern! :)

Imorse vaknade jag av att solen lyste in i mitt rum och jag får alltid lika bra känsla av att vakna till det, så borde man bli väckt varje morgon ju! :) Vid 11 tiden for vi ut och körde lite skoter och grillade lite korv med pappa Janina Jonas och lillebror. Det blir säkert att fara ut imorgon också om det inte blir dåligt väder ;) Till hösten ska jag nog ta skoter kortet det är så synd att jag fyller år så sent då hade jag ju kunnat ta det redan nu :(

Btw, igår så var jag med Julia och Matilda på White Party och det var faktiskt riktigt kul till en början, sen så vart jag så jävla trött så jag tog min jacka och gick hem + att pappa hade sagt att jag skulle komma hem lite tidigare åde :)

Hm.. funderar på om jag is gå ut nå mer idag, känner mig ganska trött och sliten av att ha varit ut me skoter och har gått ut med Tova en bit också. Kanske blir att stanna hemma och bara ta det lite lugnt :)

Slänger in nån bild från igår och idag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0