I love this weather! <3

TJENARE :D

Ligger hemma och  bara tare lugnt det har varit jääävligt jobbig dag idag, har gått skola till klockan 4 -.- Mina ögon ville bara gå igen på dom sista lektionerna vi hade, fan vad jag hatar onsdagar! :( Särskilt so lektionerna som är typ 2 timmar lång man somnar ju dit tillslut! Nu känns det skönt att man verkligen klarade av en hel förjävla jobbig skoldag ;)

Juste idag ska jag beställa klänningen till skolavslutningen :D Slänger in en bild på den sen nångång, den är riktigt fiiin! :) Hade behövt beställa balklänningen snart också jag har hittat en klänning som jag tror skulle passa mig så det blir nog att beställa den också snart ;)

Nä nu ska jag nog gå dit ner och ta min älskade coca cola från kylen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0