Hos Josef! :D

Heiiii :D

Är Jossan som just nu sitter och käkar lite food och själv sitter jag här framför datorn och försöker hitta på nånting att göra.. Egentligen kanske jag borde plugga lite mer på So men det känns som att jag kan det mesta redan ;) Vill ju inte ha ett till omprov i so, det skulle va grymt jobbigt -.- Jaa nu är det bara en skoldag kvar, FYFAN vad skönt det ska bli med sportlov asså! :D Är så jävla trött på skolan så det finns inte, haha :) Ska ta vara på tiden som sagt och inte sova bort dagarna som jag brukar gör i vanliga fall, höhö ^^

Nu kom Josef tillbaka så nu ska vi ta och titta vänner och tjocks oss med risen och RedBull ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0