7 Mars 2011

Dagen har varit helt okej idag faktiskt, bra väder, bra humör och ja :) Jag och Jossan tog iaf 13 bussen till Gällivare och köpte lite små saker och satt oss ute i solen en stund. Sedan tog vi bussen till coop och jag åt lite käk på frasses ;) Ja och efter det så har det väll bara rullat på som vanligt vi for hem en sväng och på kvällen tog vi bussen till gve och tog 21 bussen hem :)

Imorn blir det att gå upp tidigt för ska iväg på morgonen och sola med Jossan och kanske ta en fika också ;) FAN nu kom jag på att jag har missat Big Brother! SKIT OCKSÅ :( Får se reprisen sen.. om jag orkar :)

Puss och Godnatt iallafall ♥




Bantningscolan Jossan köpte, fyyyfan va äcklig det var! :o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0