Men rubriiiik.... -.-

Heeej!

Sitter hos papa och chillar lite med Josefin som tittar titanic.. hon är helt besatt X) haha nejmen, hon har sett den typ 50 gånger redan ;) Känns så skönt att vara ensam hemma, har lyckats övertala mamma om att jag skulle få vara ensam hemma hos pappa den här veckan men skulle sova nån dag hos min syster också.
Det är helt sjuukt vad tiden bara rinner förbi, halva sommarlovet ju har gått :o Och den här sommarn har det som inte varit någonting jag sett framemot att göra som ex. förra året så for jag ju utomlands åde :) men längtar faktiskt till en sak och det är ju Piteå Dansar Och Ler!!! Ååå nästa helg är det juu och kommer va peppad som fan! Wiiie :D

Hahah jag kanske tjatar lite mycket om pdol men det är just för att jag har sett fram emot det sen redan i december XD haha!

Nä nu ska jag försöka prata lite med Jossan om hon nu inte är allt för insatt i filmen! :) 
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0