Kalix imorgon då! :)

Okeeej, så här är det, jag jag sommarlov och har inte tid att tänka på att blogga hela tiden därför skriver jag typ aldrig :)

Imorgon så draaar jag till Kalix och ska va där borta tills på onsdag för då drar jag till luleå och shoppar lite och efter det far jag till piteåå! ;) Känns skönt att komma bort från Gällivare en stund samtidigt som jag vill vara hemma med mitt ♥ :/ Nåja, han kommer ju till piteå på onsdag tror ja så då får jag träffa han då + att det är pdol i heeelg :D haha satan vad jag tjatar om det ^^ men det är synd att Jossan börjar jobba den här veckan som kommer för vi missar ju att gå på pdol på tosdag så vi kan bara gå på fredag och lördag.. men det är okej ändå, bättre än ingen dag alls :)

Dagen idag har annars varit lugn, har inte gjort nånting speciellt har hunnit städa klart hos pappa, färgat utväxten, varit i gällivare och varit hos savvo med sebbe ett tag :) Känner att jag vill ta ett bad just nu faktiskt.. fast måste nog sova istället så jag orkar upp, om jag kan sova dvs..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0