Då var man hemma i Malmberget igen.

Kom hem idag och shit vilken helg jag har haft! Helgen har varit vääldigt varierande måste jag säga, har haft skitkul samtidigt som jag varit less och förbannad på vissa saker. (Ids inte tare upp här i bloggen) Men den här helgen är ju iallafall någonting man kommer att minnas för livet, någonting oförglömligt

Just nu ligger jag i min stora säng och känner mig helt ensam och liten.. Vill kunna somna med någon brevid mig :/ kommer inte träffa Sebbe förrän på söndag först. VILL INTE TILL KALIX :( har knappt hunnit träffa honom i sommar. Ska fråga mamma och pappa om jag får stanna hemma dom här 4 dagarna men jag vet ju redan nu vad svaret kommer bli, men man kan ju alltid hoppas på att jag får..


Vi satt och vilade fötterna när vi var på väg hem! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0