What about now.

Heeej!

Känner mig på toppen humör och ska snart ta bussen till malmberget för att se vad lilla Josefin gör för någonting :P kanske också far till gällivare om jag is :) Vi har haft skola till klockan 4 idag men än faktiskt inte ett dugg trött, konstigt nog haha! :D hm.. sitter och funderar över vad man ska hitta på att göra ihelg, vill hitta på nånting speciellt inte bara det gammla vanliga lixom.. :P Eftersom Jossan och Th är i Th's stuga så får jag väl ta och hitta någon annan att vara med då. Det är ju dom jag brukar vara med som mest, och max också då.. meeen får ta och tänka lite mer på det så får man se vad som händer :) Finns ju alltid någon som man kan umgås med.

Nää nu ska jag nog gå till bussen, så jag inte missar den! (as usual) ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0