Allt blev så fel..

Nu är humöret inte precis på samma nivå som innan, känner är ganska nere faktiskt.
Varför ska allt vara som det är nu? Varför blev allting så fel? Det är en fråga jag ställer till mig själv om och om igen. Jag önskar man kunde spola tillbaka tiden så man kunde rätta till allt som gick fel. Alla misstagen man har gjort, alla chanser man egentligen bore tagit osv. Jag vill börja om på nytt, och rätta alla felen.
Jag vill försöka igen, jag vill göra allt så mycket bättre än innan. Det finns inget hellre jag vill än att fixa det här, men jag är så osäker på om det kommer att gå. Tänk så blir allt precis som vanligt igen? Att man bara gör en massa misstag och inte tar chanserna när man har dom? Det är det som jag är rädd för, att allt ska bli samma sak igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0