I miss you daddy ♥

I morgon är det skola och jag kan inte sova och klockan är snart 2 :( Det är hemskt att inte kunna somna när man ska upp tidigt å allt! Fyfan va trött jag kommer vara imorgon + att vi har gympa på morgonen också, hur kommer det gå? Kommer springa där som nån levande död i tennishallen och bara längta tillbaka till min säng igen.. brukar vara så :/

Och imorn är det pappas vecka och då innebär det att Nattis och Chrisse kommer vara med mig och min bror eftersom pappa är kvar i Nya Zeeland och kommer hem om ca 2 veckor. Saknar pappa, han har ju varit borta i evigheter nu :( Nåja, det är kul att vara med min syster och Chrisse ibland också! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0