Första skoldagen år 2011.

Skolan började idag och det var faktiskt inte så trött på morgonen som jag trodde att jag skulle vara :) men just nu vill jag bara gå och sooova, men jag vet att om jag somnar nu så kommer jag inte sova inatt så det är bäst att försöka hålla sig vaken ;) Det kanske blir att åka till Gällivare senare men vet inte än, får se hur det blir och vilka som ska dit. Skoldagen har varit riktigt lååångsam och bara längtade efter att få sluta. Efter skolan så for jag med Josefin till Gällivare för att hon skulle hämta ut sina P-piller åde :P

Nää nu måste jag försöka få nå svar från Max om han/dom ska till gve eller inte..
han är så seg på att svara när han är inne i sitt spel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0