You are my sunshine in the rain, you are my tears when i feel pain.

Wiiie har nationella prov imorn! :D Hahha, fyfan va jobbigt X) Har suttit här och försökt plugga So men det går inte in i min hjärna tyvärr :( Får försöka plugga mer imorn och hoppas på det bästa!
Har suttit och lyssnat på Akon här för mig själv, han är så jävla GRYM :D Älskar hans låtar!! ♥

Har också försökt att hitta en ny display till mig gamla mobil C901, HATAR verkligen Vivazen nu -.- Är så jävla trött på touch och att den alltid ska lagga så fort jag gör nånting. Nee fyfan :( Vill ha tillbaka min vita älsklig, det finns ingen bättre än den, speciellt inte när jag ÄLSKAR att fotat också! Den är perfekt för mig :)


Dag 19: En bild på någon person som är snygg

Chad Michael Murray ♥

Kommentarer
Postat av: j

Chad Michael Murray*

2011-02-19 @ 15:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0