Try to get over it.

Idag har alla nior i kommunen varit och kollat runt lite på högstadiet på Välkommaskolan. Jag valde att fara till Hotell och livsmedelsprogrammet, Handelsprogrammet och Fordonsprogrammet men bytte sen till El- och energiprogrammet istället för Handels :) Det som var mest intressant var HL programmet, fattar typ noll om dom andra programmen så det var nog inget för mig ;) Vet ännu inte vad jag ska gå för linje och vi ska ha valt tre val tills den 24/2, känner verkligen pressen just nu :S

Idag så hade jag tänk att färga mitt hår som ser förjävlig ut men eftersom Nattis hellre ville sova än att hjälpa sin kära lilla syster så får det bli imorgon istället :P Äh jag överlever nog ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0