Slow Down

Heej :)

Har inte skrivit på nån dag nu så jag gör ett inlägg när jag ändå är hemma och har tråkigt ;) Kul att man är sjuk också, har ingen röst kvar och precis just nu sitter jag och hostar som fan :( Min hals gör sjukt ont när man sväljer, ska försöka hosta eller anstränger sig ute i kylan för mycket. Det kanske inte var så smart av mig att gå till skolan idag men jag var tvungen eftersom jag skulle lämna in gymnasievalet :) Jag blev ändå ganska så nöjd med mina val, jag satte Fordons som första, Resturang och livsmedel som andra och som tredje satt jag Handels ;) Hoppas nu bara att jag kommer in på Fordons, andra året ska jag försöka komma in på LKAB-profil på transport!

Jaa imorn är det Fredag och jag fundear på om jag verkligen ska gå till skolan alls? Jag har tandläkartid 10.20 så jag hinner bara vara på två lektioner och på gympan (som vi har sista lektionen) är det ju ingen idé att vara med på när jag är så här sjuk :/ Nu är det ju bara 6 skoldagar kvar sen lov! :D *längtar!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0