Avsluta meningen..

jag har insett att min senaste kyss.. vill jag bara glömma.
jag saknar.. sommarn.
jag pratar.. om ganska onödiga saker.
jag skrattar.. åt sånt som är kul.
jag tycker om.. att sova länge.
jag avskyr när folk.. sviker en.
mina närmaste vänner är.. vill jag aldrig förlora <3
min första vän hette.. Hanna
min första kärlek hette.. Max
kärlek är.. det värsta som finns, men man klarar sig inte utan den.
min favoritfilm är.. ingen speciell.
när jag borstar tänderna.. vandrar jag oftast runt.
när jag lagar mat.. blir det inte alltid som tänkt.
jag är rädd för.. att bli ensam. 
jag önskar.. att man kunde spola tillbaka tiden.
den värsta känslan är.. att blir sårad.
den bästa känslan är.. går inte att förklara. 
jag vill.. så mycket som inte går.
jag är.. ganska dum ibland. 
jag är sämst på.. att förklara vad jag egentligen menar.
jag kommer alltid att vara.. mig själv.
det finaste som finns.. går inte att förklara med ord.
 
i sommar.. kommer det bli jävligt kul.
sist jag grät var.. nån dag sen.
jag kan.. ibland inte förstå varför det är som det är.
min mobiltelefon är.. en sak jag använder varje dag.
när jag vaknar på morgonen.. somnar jag oftast om.
innan jag somnar.. tänker jag för mkt.
just nu håller jag på att.. gäspa.
jag har aldrig.. slutat hoppas.
idag har jag.. varit ute en hel del.
på gymnasiet.. hoppas jag att jag kommer in det jag vill på.
jag vill verkligen.. gå och sova nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0