2011-02-08

Har gjort nationella prov idag och jag tror att det gick helt okej faktiskt, bättre än jag trodde :) Idag har jag även varit med Josefin i Gällivare och solat också passade vi på att ta en kycklig macka på vetehatten medans vi väntade på bussen. Känner mig heeelt slut just nu, fast så var det inte tidigare idag, då var jag helt pigg och glad :o Funderar på att kanske gå och sova men det kanske inte är någon bra idé man kanske sova bort hela dagen då? Ska ändå snart fara till intersport och titta ett par nya mjukisar och det är någonting som jag verkligen behöver!!! Alla mina har Alle snott eller har blivit för små :(

Dag 18: En bild på din fritid


Har som ingen speciell fritid, men det här är en bild iaf? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0