Visste du..

Visste du ..

att jag lyssnar mest på - dom jag kan lita på
att jag pratar - aldrig i sömnen
att jag inte gillar - höjder
att min första riktiga kyss - minns jag inte
att jag avskyr när folk- sviker

att min senaste kyss - var på max i piteå
att kärlek är - bra & dåligt
att jag gillar att - va me dom jag tycker om
att jag alltid kommer att - vara mig själv
att min mobiltelefon är - på laddning
att när jag vaknar på morgonen - är jag trött
att idag har jag - varit med Josefin
att jag just nu tänker på - vad man ska göra imorn
att i kväll ska jag - ta allt som det kommer
att i morgon kommer jag - flytta in hos Josefin
att jag hoppas
- att mitt hjärta kommer hem imorn


har du:
någon som förstår dig?
adå
någon som du saknar? aa
någon som du hatar? mm
vem kramade dig senast? Jossan
vem pussade dig senast? - Sebbe
vem ringde dig senast? -min mor

Jag:

är singel? - nä
svär ofta? - händer
sjunger i duschen? - ibland ^^
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? jajemen!

har du:
piercingar?
naveln å näsan
syskon? aa
jobb? ne
för många vänner? man kan inte ha det
rymt hemifrån? jo
färgat håret? jo
bra självförtroende? duger
sagt "jag älskar dig" till någon? ja
varit kär? jo
gjort något olagligt? ja
somnat i skolan? jo
brutit ett ben? nej
tappat bort mig i min hemstad? jo
sett en fallande stjärna och önskat? jo 
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? aa
smugit ut utan lov? jo
en hemlighet som ingen annan vet? jo
sovit en hel dag? ja
somnat gråtande? aa
blivit generad inför folk? jodå
varit kär i någon utan att säga det till personen? näe
ätit musslor?
varit på en festival? yup
haft ett förhållande i under en månad?
blivit kallad player? nä
färgat ditt hår svart? ja

Vad:
längtar du till mest just nu? sebbe ♥ 
ska du göra i helgen? åter står att se
gjorde du igår? kom hem från piteå
ska du göra i sommar? njuta av dom sista veckorna
åt du senast? macka
önskar du dig när du fyller år? pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0