Fordons :)

Kom hem från skolan för ett tag sen och fan va trött jag är! :( Men ska inte somna för då kan jag inte sova i natt.. så blev det igår, sov på dagen och kunde inte somna förrän 3 på natten. Gu va jobbigt det var att stiga upp, helt sjukt. Ställde tre alarm så att jag verkligen inte skulle somna om och det var knappt så att tre alarm räckte, fick knappt upp mig ur sängen. Och imorgon börjar jag klockan 8 så det är bara att gå och sova i tid ;)

Jaa nu har jag ju som sagt börjat fordons och jag tror att det kommer att bli ganska bra ändå. Hela klassen (32st) blev indelade i två grupper eftersom att vi var så många det bara det att jag hamnade i fel grupp, jag känner ingen där :s Men vi får en ny klasslista imorn så kanske hamnar med några man känner iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0