Helvetet imorgon då!

Yep på vare dags igen då, imorn börjar skolan och sommarlovet slutar.. GREAT!
Har inte fått nåt vettigt gjort på hela sommarlovet och det känns ju inte lite surt asså, fyfan. Hoppas nu fordons blir ett bra program att gå och att klassen är bra den också! :) fast det tror jag nog. Funderar på att skaffa mig en epa också så man får lite mer intresse kanske? :) fast det är ju det att det tar sån tid att ta kortet och jag vet inte om jag har tid för att gå på alla dom där lektionerna + att när jag ska göra uppkörningen så är det snö på backen :( aaja får fundera lite på det! Hade ju annars varit jäävligt skönt med en epa ;)

Äh ska gå dit ner och chilla lite mina sista timmar av sommarlovet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0