Snart godnatt! ;)

Hej, ligger vaken här i min säng och är egentligen skit trött och ska nog ta å sova nu egentligen men jag tänkte att jag skriver ett litet inlägg innan :) Idag hare ju varit grymt bra väder och jätte bra väder ute och det märks att sommaren börja komma närmare och närmare ;) Har suttit ute i solen för det mesta idag, eller i skolan iaf när man inte haft några lektioner, riiiktigt jävla sköönt! Ikväll var jag även ute i Gällivare och träffade på lite folk och det var faktikst ganska kul ändå :) Eller ja kanske inte när som kastade snöbollar på mig -.- men annars vare helt okej :D Roligare än det brukar vara i stan!

Nu har vi bara tre skoldagar kvar sen är det påsklov för mig och alla andra som går på tallis :D Vi har ju laponia på torsdag å får ledigt på fredag, sköönt om inte annat ;)

Nä nu fan går jag å sover så inte Jossan blir så sur imorn om jag råkar försova mig (A) ;)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0