Smörgåstårta och tatuering :)

Sitter hemma hos mamma och har hjälpt till att fixa smörgåstårtan som vi ska ha imorn eftersom att mina kusiner ska komma å "fira" Alles födelsedag :) Jag har lite dåligt samvete över att jag inte har varit ut överhuvutaget idag, det har varit klarblå himmel med strålande sol med över 10+ grader.. men samtidigt så vet jag inte riktigt vad jag skulle ut å göra? Äh man får hoppas på att det är likadant väder imorgon som det var idag :)

Har också tittat på lite tatueringar på inernet idag och har hittat en liten text som jag verkligen fastnade för. Ska försöka övertala mamma och pappa om att jag får göra den och eftersom min storesyrra fick göra när hon var 15år så borde jag väll få göra det också? Jag är ju snart 16 ju! :) Nåja, hade tänk att stoppa den på nacken eller bakom örat.. vet inte vad som blir bäst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0