Om man är en klant så är man! ;)

Tjenare!

Ligger i min säng och har sjuuukt ont i mitt ben :( Jag halkade i backen och skrapade upp ett sår när jag skulle springa till bussen i morse, typiskt mig! Tur att jag hann med bussen iaf annars hade jag missat na-provet ;) Fast provet gick ju som det gick jag det kändes som att det gick skit dåligt x) Är helt värdelös på engelska om jag ska vara helt ärlig + att jag hatar det också :)

Nu är det bara imorgon kvar i skolan och sen laponia på kvällen sen får vi LOV, fyyy va skönt det ska bli! :D Åker ju med mamma över dan till Luleå å shoppar på Lördag så det ska nog också bli skönt och roligt att få komma i väg från Gällivare ett tag :)

ska testa spela lite gitarr nu ;)


Inte så stort, men det gör ont som fan!! :o


Nya kilklackarna :)


Gulligt värre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0