Ni gjorde min kväll ♥

Tjeena!

Min kväll blev lyckad och hade det sjukt kul med mina bästa!
Imorn blir det att fara till Kalix och det ska bli ganska så skönt ändå att få komma bort från samma gamla ställe som Gällivare ändå :) Brukar verkligen hata att fara till sugan och sitta där och vill helst va hemma, men egentligen.. hemma hinner man ju vara? Ska bara vara borta tre korta dagar så det ska nog gå helt okej ändå! Sen när jag kommer hem börjar skolan igen, fyyfan.. :/ Önskar man hade påsklov längre.

Kaaanske borde ta å sova nu? Klockan börjar närma sig 4, men så gåre när man vänder på dygnet! ;)

Puss, kram å Godnatt!


För precis ett år sen, DÅTID :)


NUTID :)

Ingen större förändring?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0