Jag vet att jag är dålig på att skriva, jag veeet :)

Idaaag så har vi haft "Tallbacka loppet" och man fick välja på om man skulle promenera till mbgt och tbx eller åka skidor, å eftersom jag har inte åkt skidor sen typ 5:an så valde jag att gå ist ;) Att gå till mbgt gick seeegt som fan och man blev skit trött men tillbaka vägen gick jävligt bra faktiskt :D Brukar hata att promenara egentligen men den här gången gick det helt okej! 

Aa just nu så håller jag på att försöka göra en äppelpaj, haha :) Får se hur det går om den blir god eller inte, eller om jag kanske startar en brand i halva köket ;)
haha nåja, har ju iaf VG i HK så är ganska medveten om vad jag håller på med :)

Fyfan så skönt att vi bara har 3 skoldagar nästa vecka :D På Torsdag ska vi hålla på med laponia hela dagen och på fredag får vi ledigt! Och efter den veckan så är det bara en skolvecka kvar sen får vi påsklov, shit va tiden går fort.. snart är det ju sommarlov också :o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0