Mobilen i bildörren.. FAN!!!

Sitter hemma hos min syster nu och ska snart gå och sova. Jag sover här ihelg eftersom mamma & micke far med Alle och Emil till boden imorgon :)

Men innan jag går och sover måste jag bara berätta lite om vad som hänt idag. Dagen började med att morgonen var VÄLDIGT seg och hade jätte svårt för att kliva upp ur sägen i morse. När Micke sedan körde mig till skolan och jag skulle kliva ur bilen och stänga bildörren så fick jag inte stängt den. Jag försökte flera gånger att riktigt smälla igen den men det gick inte så Micke fick komma och hjälpa mig. Han öppnade dörren och tog upp nånting från backen å gissa vad det var... MIN MOBIL! Den hade blivit mos om man säger så, skärmen är helt förstörd och själva mobilen är böjd på mitten. Det här blir andra mobilen som jag har haft sönder på en månad nu.. Jag är nog inte gjord för att ha en mobil, det måste jag då säga.

Sen så gick SO provet inte sådär jätte bra, känner att jag kommer få ett omprov, riktigt kuuul!!! -.-






Kommentarer
Postat av: Ida

Ojoj vilken otur du har :)

2010-10-30 @ 10:23:49
URL: http://idalovdahl.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0