How can such an easy thing to be so difficult?

Hej! :)

Nu så måste jag försöka att få ordning på min blogg lite jag har varit så dålig på att uppdatera på sista tiden.
Jag kan ju börja med att berätta att i går så var jag på Scaburbian på Nordan och jag kan ju säga att det var nog det drygaste jag har varit på på länge. Scaburbian var väll bra åde fast jag kunde bara två låtar. Jag stod där nånstans längst bak och bland all folkmassa och försökte se nånting, men det var som som helt omöjligt att ens försöka för man såg inte ett skit där längst bak! Vid klockan ett så for vi hem och jag kännde mig jävlig onöjd över att den kvällen blev så dryg.

Just nu så sitter jag här och typ hostar upp mina inälvor känns det som, fräscht! Har haft den här irriterande hostan i typ en månad nu och det vill inte försvinna!! :( Imorgon så ska jag till läkarn så får dom se vad det är för fel också måste jag ha en starkare hostmedicin eftersom jag inte kan sova om nätterna..

Skolan tror jag inte att jag kommer gå till imorn, men det känns som att jag måste. Har prov att göra också vill jag inte komma efter i nånting. Men det är ju inte speciellt kul att sitta i klassrummet och hosta där för varje andetag jag tar. Nä hoj, jag tror jag skippar skolan och stannar hemma tills jag känner mig kry nog.

Don't wait for the perfect moment, take a moment and make it perfect!
Ville bara säga det..

PussPuss / Annie ♥..

Bilder från gårdagen:



Mina fina ♥


Bilder från soliga dagar:


Hihi Josefin utan smink, så söt :)

En annie i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0