I just want you to know who I am ♥

Ja nu sitter jag här hemma igen en fredag kväll och bara tare lugnt. Har varit i Gällivare (as usual) med mina bästa men det blev så kallt så vi tog 21 bussen hem till malmsta. Jag fattar inte varför det ska vara så kallt ute man håller ju på att frysa ihjäl och det är ännu bara några minus grader ute. Jag kommer ju vara en isbit i vinter om jag börjar frysa så här mycket av bara några minus grader :o Fast jag kan faktiskt skylla lite på att jag inte hade nog med kläder på mig. Jag hade ingen mössa inga vantar och jätte kalla skor så det kan ju va varit det ;) Imorgon så kommer jag sätta på mig mycket varmare kläder annars går jag inte ut överhuvutaget!

Nu ska jag ta ett stort duntäcke runt om mig med en varm kopp choklad :)

Kraam ♥

Dagens låt: Jay Z- Forever Young

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0