Sliten dag

Ligger i min säng hos mamma, känner mig rätt så sliten just nu. Vi har gått skola till 4 idag, hoja + att vi inte hann med bussen så vi fick sitta på skolan och ytterligare en halvtimma :/

Det enda jag vill just nu är att sova men det får jag absolut INTE göra för så kommer jag inte somna inatt. Så det är bara att försöka hålla sina gröna ögon öppna.. ska kanske ta och dricka lite kaffe så kanske man blir piggare :)

Imorgon så är det Fredag och ingen skola för mig, eller jag ska till LKAB med några från min skola ist, hoppas det kommer bli kul där borta ;)

Nää nu ska jag gå ner en sväng, håller på att somna,, Icke bra!! :o MOT KAFFET!!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0