Orättvist!

Hejsan Hejsan!!

Ligger i sängen nu och pluggar lite sådär halft, ska göa ett halft matteprov imorn och jag behöver bara 3,5 poäng för att klara G så det ska nog gå bra tror jag :) hoppas jag! Idag så har jag bland annat varit hos rektorn eftersom en viss STÖRD matte lärare vid namn Gunnel Karlsson har gett mig och Jossan IG i matte, tack som fan! Hon kan egentligen inte ge mig ett IG eftersom jag inte har gjort klart provet än också tycker jag att det är ganska konstigt att det är just JAG och JOSSAN som ska få ett IG i matte. För det fösta så har vi klarat varenda matte prov vi har haft och för det andra så TYCKER JAG att vi jobbar jätte bra på lektionerna.. förstår inte vad som är felet!? Hon har inte heller sagt nånting om att vi "ligger risigt till" så jag har hela tiden trott att det ha gått bra för mig i matte, men tydligen inte. Vill byta mattelärare, hon är bland den sämsta läraren jag har varit med om..fyfan!

Nää ska nog ta och plugga lite mer nu och hoppas på ett bra resultat imorgon!


Kommentarer
Postat av: O L I V I A

Men hoff, hon är ju störd! Gillar verkligen inte henne! Och dom ända som hon gillade var ju hennes älskade 9b -.-'

2010-11-22 @ 23:36:33
URL: http://minlillagronaflodhest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0