Hemma hela dagen låååång!

Ligger i min säng, som jag gjort nästan hela dagen idag :) Det måste vara första gången på väldigt länge jag är hemma en hel lång dag (om jag inte varit sjuk då) men om jag ska vara helt ärlig så har det varit ganska skönt. Lite smått uttråkad men inte så farligt :) Ha btw fixat lite på min blogg, har ändrat bakgrund och lite andra texter å sånt. Skulle egentligen börja med Josefins blogg också men jag har tyvärr inte så många bilder på henne eller jag har jätte många men inga som jag tycke passade in på en header eller vad jag ska säga ^^,
Nåja får väll ta och börja med den nån annan gång när jag har tid.

Så här der veckan ut:

MÅNDAG: På stan med Max och Tobias och köpa en present till Josefin som fyller år.
TISDAG: Plugga, sedan Gällivare, antar jag :)
ONSDAG: Utvecklingssamtal med mamma.
TORSDAG: Josefin fyller 15år!!
FREDAG: Ledig från skolan, åker och shoppar i Luleå med Josefin!
LÖRDAG: Är på väg hem från Luleå.
SÖNDAG: Får se vad som händer... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0