Dagens

Dagens låt: standing where you left me 
Dagens frisyr: utsläppt, normalt
Dagens smink: det vanliga
Dagens klädsel: leggings, linne & tröja
Dagens planer: just nu sova
Dagens vill ha: en rolig dag 
Dagens saknad: min mobil
Dagens drog: julmust
Dagens tråkigaste: när dom for hem
Dagens finaste: <3
Dagens kram: josefin
Dagens humör: lycklig
Dagens mående: bra
Dagens borde: sätta på mig varmare kläder
Dagens parfym: britney spears - fantasy
Dagens bästa: värme
Dagens sämsta: kyla
Dagens sysselsättning: film
Dagens köp: julmust, center
Dagens längtan: imorn
Dagens fundering: om jag ska orka stiga upp tidigt imorgon
Dagens middag: tacopaj
Dagens kärlek: max
Dagens skratt: jossan och th
Dagens tanke: ska jag elle inte?
Dagens irritationsobjekt: min skor
Dagens smycke: ringar
Dagens önskan: om "om" skulle finnas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0