Always forgive but never forget.

Hej, jag vet att det är mitt i natten men jag har just nu ganska svårt för att somna eftersom jag har vänt på dyngnet totalt.. och jag hatar att försöka sova när man inte kan. Så just nu sitter jag uppe och funderar på om jag ska slå på en film så kanske man somnar till den. Det har blivit mycket film tittande idag. Först så var jag Josefin Max och Tobias i Gällivare men det var ingenting som var öppet, allt var stängt och vi stod ute och frös så vi for hem till mig och tittade film. Vi hann titta två filmer, den ena hetter "sökarn" och den var kass (tyckte jag), sen så såg vi "Madagaskar" å den såg jag inte nånting utav, jag somna ;) Och nu bara för en liten stund sen har jag tittat på "17 again" och den var verkligen sviiiin bra, jag grät till den å allt, det brukar inte hända ofta att jag gör det hihi :) Nu så ska jag nog slå på "Grown Ups" så kanske man somnar, Puss å godnatt! ♥

Föresten, Jag å Max har varit tillsammans i en månad nu idag.. shit va tiden går fort! ^.^


Kommentarer
Postat av: jossan

HAHAHHAH!, har du & max varit tsm i en "måndag"? ;)

Hojj annie vad söt du är, såå grym på stava.

2010-11-07 @ 11:45:16
URL: http://jjoosefinalatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0