2010-11-24

Känner mig sjukt trött och mina ögon vill bara stängas så fort jag tittar ner på tangentbordet.. efter det här inlägget går jag och sover, BUMS!

Idag så har jag haft skola till klockan 4 och snacka om att man är helt jävla slut sen när man slutat för dagen. Efter skolan for jag hem å åt och efter det blev det att fara på stan med mamma :) Vi köpte lite julsaker också har vi farit runt halva stan för att leta upp en blondering eftersom det var slut överallt. Sen så stannade jag kvar i Gällivare för att vara med Max :)

Imorgon så blir det tandläkarn för lilla mig och jag anar att dom ska börja med min tandställning åde nu.. *suck*

Nu blie sängen, Godnatt & Sovgott <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0