Fredag :)

Det blev inget inlägg igår eftersom jag somnade vid 6 tiden igår ^^ Hehe, inte så vanligt att JAG gör det men om jag är bara riktingt trött och somnade i sängen.. Nåja, just nu är jag iaf lite piggare och orkar blogga!

Idag så är det ju fredag och jag hittar väll på ngt med Josefin antar jag ;) Imorgon ska jag med henne och äta lunch på kina iaf så det kommer bli jävligt gott!! Och efter skolan idag så åt jag min första kulglass med kola och melon! Super duper gott :D Men jag hade hellre tagit daim ist för kola.. 

Nu så ska jag titta lite på andra bloggar,
Sedan ringer jag bästa vän! :)

/ Angelika Lövdahl


Min äppelpaj jag gjorde igår, Super good! :D

Jag - En spindel.. Jossan & Frida - AAHHH!!

Fridas hjärta :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad man blev sugen på paj nu :) Spindeln var dock mindre trevlig. :Z

2010-05-07 @ 20:47:51
URL: http://idalovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0