A beautiful day ;D

Ännu ett sent inlägg och jag ska nog bli lite bättre på att lägga upp lite oftare, hihi! Men jag skriver ju annars varje dag så det är ju bra :) Idag så har jag haft sovmorgon och jag var faktiskt rätt pigg på morgonen och det brukar jag verkligen inte vara! Senare åkte jag till ericsson center som jag skulle också hittade jag ett par skit fina skor där, men det var ett problem.. SVART SULA! :( Hojja, vf måste alla skor ha svart sula för?? Jag blir fan knäpp!
Efter det så for jag hem till Josefin eftersom jag orkade inte fara hem -.- Jag satt mig vid hennes dator och kollade på de allra sista avsnittet av min kära Andra Avenyn, & den slutade precis som jag ville, förutom en sak, att Tony blev fängslad *snyft* :( Också har jag J och Th hunnit vara upp på dom hemska kåkstan taken, haha! Vet inte om man fick det egentligen men vi gick upp dit ändå ;) Där satt vi och tittade på utsikten på dundret *så fint!* Sedan när vi skulle ta oss ner därifrån så gick det ju ganska så bra för mig iaf, jag var ganska rädd för att typ ramla eller något. Det var däremot mkt värre för Jossan x) Vi hade försökt få ner henne från taket i ca en halv timme, det var nästan omöjligt att få ner henne därifrån, HOJJA! :) Och jag som trodde att jag var jätte höjdrädd men nu fårstår jag att Jossan slår min skräck för höjder!

Imorgon blir det tidigt upp till skolan och sluta klockan 14.00 så jag ska nog gå och lägga mig nu så jag orkar upp och är lika pigg imorn som jag var idag!

Jag slänger in några bilder som vanligt :)

Sov gott! :)


Skit väder idag på skolan :(

Jag har fått ganska så vitt hår nu :)

Josefin Och Tobias

Fin utsikt ;D

Jossan springer, för vad vet jag inte? :O

Dom skrämde miig!! :( Dom "tänkte" hoppa ner!

Oväder med hagel, INTE BRA!

Jossan kommer inte ner..

Haha, bra försök ;)

Th visar henne hur hon ska göra ;)

JA! efter en halvimmes hårt arbete så får vi ner henne!
Jag säger och Th sa: Grattis du kom ner IDAG! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0