Hoppballong!! :D

Sitter i mitt rum nu och äter en macka med lite gurka på :) Har varit uppe hos Max och grillat marshmallows..
Jag känner mig väldigt trött just nu och min näsa bara rinner :/ Har haft rinnande näsa och slem i halsen i snart 10 dagar det kanske är ngt virus eller nånting annat jag fått.. Hoppas att det går över snabbt iaf!!

Btw så har jag varit och kollat efter gympaskor till lilla mig, jag var in i kanske tre olika skoaffärer men hittar ingenting :( Också äre ju så att man ska hitta skor utan svart sula också och det gör ju det hela ännu besvärligare! Jag hittade faktiskt ett par skor för 700:- men fanns inte imin strolek :/ *SKIT* Jaja, jag får fara till ericsson center imorn och titta iaf jag hittar några skor där.. :) OCH imorn så är det allra sista avsnittet av Andra Avenyn :( Hoppas att slutet slutar som jag vill nu bara!! :)

Jaa... nu är det bara att tita på facebook
Sedan blir det nog sängen för mig :)

HOPPBALLONG! :D


Hehe, jag och Jossan skulle vara smarta och ta en genväg till gympan idag men... 

...det visade sig vara ett berg av snö när vi kom fram, så...

...vi tog vägen istället och...

...hittade vägen till gympan på ett lättare sätt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0