En helg i moskojärvi :)

Är såååå sliten just nu! Har varit vaken till klockan 4 i natt och spelat spel med Josefin.. Hela helgen har jag varit i moskojärvi och haft det skit kul, som alltid dårå :) Jag har även fått träningsverk i benet eftersom jag har sprungit kanske 50 varv runt stugan, hehe..fråga inte varför ;) Nåja, idag är det ju morsdag också och har inte köpt någonting till min mamma :/ Känner mig ganska så taskig men jag hann tyvärr inte köpa något till henne för att vi kom så sent hem från stugan. Hoppas att det gick bra ändå :/

Imorgon så är det skolan, IGEN! Kan inte fatta att helgerna går så snabbt, det känns ju som att vi nyss fick helg ju! Jag ska på någon föreläsning med skolan om typ könssjukdomar eller vad det var, *låter ju skit kul :(* Iaf så skulle han från "Fråga Olle" vara där, jag har sett hans program kanske en gång så jag vet ju vem han är.

Jag ska börja med en nedräkning till SOMMARLOVET! :)
Just nu är det 12 dagar kvar!

Ska ta och titta lite på facebook nu och sedan ska jag börja med Josefins design på bloggen :)
Länk: http://www.Jjosefinalatalo.blogg.se

Skriver senare, hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0