New day :)

Hejsan svejsan :D

kom för en liten stund sedan hem från gve, jag har varit med J, Th och Maxen! (länge sedan) Nåja, kallt var det ute också måste kanske ta på mig ett par vantar nästa gång jag ska dit, brrr :S Jag hoppades på att det skulle bli bättre och bättre väder men det verkar ju bara bli sämre tycker jag :( Jag längtar till sommar så jag håller på att spricka!!! Jag älskar värme, sol,bada jaa allt man kan göra på sommaren, det är nu kanske bara en månad kvar tills dess så det är bara att vänta...

Tomorrow tror jag att det blir att vara med dom vanliga men jag vet inte ännu, har ju inga läxor eller prov som behöver göra så det är ganska skönt att inte behöva tänka på det! Egentligen så hade jag behövt att "träna" eller någonting som gör att min kondition blir bättre för det är ju inte bra att bara sitter hemma och slöa hela dagarna. Nej!, det ska bli ändring på det.. jag ska få med jossan på antingen något gym eller kanske på badhuset, hehe! Vi ser ju hur det går och hur långt det löftet kommer att hålla ;)

Nu ska jag titta lite tv tror ja.
Sen ska jag fika.
Ännu senare så ska jag sova :)


Den fina lampan mamma köpt från IKEA :)

A little princess? ;) (Gjord av max)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0