take one day at a time :)

Sitter hemma nu och idag har det verkligen varit fint väder ute med mkt sol men tyvärr inte såå mycket värme, men jag är glad ändå för att det är sol! Dagen idag har varit rätt lugn och har inte gjort något speciellt egentligen. Vi hade ju engelska provet idag och jag tycket faktiskt att det gick ganska så dåligt för mig om jag får säga det själv :S Jag hade kunnat göra det bättre! Jag har varit ganska så spänd hela dagen på provet och jag trodde det skulle vara jätte hemskt men det var det inte, tur det! Efter skolan så tog jag Th och Jossan bussen till gve för att se om det fanns någbra snygga vita tunikor/toppar till skolavslutningen. Vi hittade två stycken som jag tyckte var fina men den ena var för dyr och den andra ides jag inte köpa eftersom det var en jääääätte lång kö till kassan.. :) Nåja, kanske den finns kvar imorn så jag kan köpa den då.

Imorgon så börjar jag skolan först klockan 10, skönt med lite sovmorgon nångång! Vi har bara en "sovmorgon" och den är till 20 över 8 så man kan ju inte kalla den för sovmorgon egentligen, jag tar ju ändå samma buss på morgonen om jag inte får skjuts då ^^ Efter skolan så blir det kanske att fara till Jossans stuga vi vet ännu inte hur det blir för att Jossans mamma var sjuk och hon vet inte om hon mår nog b ra för att åka dit.. :/
Men jag ska självklart ta med min kamera dit om det blir :D


Nu ska jag fixa och trixa lite med musik,
HÄÄJJDÅÅÅEE!!


Jossan vann en Ipod :) (Dålig bild)

DET ÄR BRA VÄDER! :D

Blåsigt,,



BLÄÄ på tobias keps!

Sötisen Emil ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0