Summer feeling, came back!!

JAG LÄNGTAR SOM FAN TILL SOMMARN!! Idag så har vi planerat om Stockholm resan som jag och Josefin ska göra (13 Juni) och vi ska boka våra flyg biljetter imorgon :D Jag är så lycklig och jag kan inte fatta att det bara är 11 skoldagar kvar till sommarlovet börjar, det känndes ju som att vi nyss hade börjat på tallbackaskolan i 8C. Shit vad ett helt år kan gå så snabbt egentligen :) Och den här sommaren ska jag försöka att inte sova så länge som jag brukar, det kan hänt att jag gått och lagt mig 4 på natten och bara om jag verkligen velat så kan jag ha sovit till 4 på dan.. hihi :) Det ska nog inte hända eller jag hoppas ju det iaf, det är inte bra att vända på dygnet allt för mycket. Om man vaknar tidigare så får man njuta mer av solen, dagen och sommaren också hinner man ju göra allt mer saker medans det är ljust och fint på dan ;)

Till helgen så ska jag kanske följa med till Josefins stuga och det kommer ju som vanligt bli skit kul! Hoppas bara att det är bra väder så att men kan vara ute och steka i solen!
Tomorrow då ska jag försöka få med mamma på stan eftersom jag behöver en top eller en tunika till skolavslutningen, jag tror att jag skiter i att köpa några skor till årets skolavslutning  faktiskt ^^ Måste ju spara pengar till Stockholm som sagt :)

Nu blir det att plugga -.-

Hejdå & God natt!


Vart tog solen vägen? :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0