Idag är en Måndag :)

Hejsan Hejsan!!

Nu är jag hemma hos min mamma och håller på att plugga lite till svenskan och om inte bästa Kristina hade skickat en "plugg sak" till mig hade jag nog inte fattat ett skit på provet imorn, TACK! Håller även på att bygga en pärlpricka med Emil, hehe :) Det var Micke (min låtsas pappa) som skulle bygga med han egentligen, men.. han somnade typ sittandes vid bordet så jag tog över ^^ Hojja vad jag stör mig på en sak nu, jag sitter på mammas bärbara dator och på den här datorn har en liten viss peron vid namn Emil spillt festis över halva tangentbordet så alla knappar sitter typ fast :S *Jobbit* Vilken tur att det inte var min dator som utsattes för något sånnt, hehe! :)

Juste, idag så har jag ju sovit hos Nattis, alltså från igår till idag. Och det var en väldigt eg morgon måte jag då säga! Jag snooza klockan ca 4-5 gånger innan jag klev upp och ducha, och Nattis som skulle gå ut med hundarna  vid 7 tiden och allt.. jag tror hon aldrig gick ut med dom eftersom hon lega kvar i sängen när jag gick ^^ Nåja, det var ju kanske inte det bästa vädret imorse heller.

Jag slänger in några bilder på vad om hänt under helgen m.m :)


Renflocken som var och "betade" i gräset, haha ;D

Konfan, Josefin och Junior :)

Fika :)


Aw, det har börjat växa maskrosor :D


Kulglass <33

MEN AJ!!? :O

Pärlbrickan jag gjorde med Emil idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0